VILLKOR OCH INFO.

PRISER:
Alla priser är inklusive moms (25%) och i svenska kronor.

ORDERBEKRÄFTELSE.
När du genomför ett köp skickas manuellt en orderbekräftelse till e-postsadressen som du angivit vid beställningen.


Leverans:
Vi skickar din order så fort som möjligt, oftast inom 1-2 dagar. Vi skickar med DHL eller Postnord  till ett utlämningsställe nära dig alternativt att ni får hämta ut det på terminal.


Eftersom vi sköter detta manuellt så kan vi tyvärr inte ange priset på frakt här i beställningsformuläret utan det kommer på orderbekräftelsen.

Skulle nåt inte stämma på orderbekräftelsen eller att ni reagerar på fraktkostnaden så återkommer ni till oss.


Varor på sidan finns på lager om inte annat anges . Om en vara av någon anledning trots detta skulle vara slut på lager (pga. felhantering eller liknande) kontaktar vi dig via e-post eller telefon


Skriv ditt mobilnummer vid beställning för att få en SMS-avisering som snabbare talar om när ditt paket har anlänt och är redo för att hämtas ut. Du som kund måste legitimera dig när du hämtar ut paketet på utlämningsstället.


FRAKTKOSTNADER – besked i samband med din beställning:
Våra produkter kan vara väldigt skrymmande och svåra att transportera. Det är därför som vi valt att samarbeta med olika fraktbolag för att kunna hitta en så bra lösning som möjligt. Frakten som debiteras till din order är beroende på varornas storlek.


Betalning hanteras genom Swish företag, eller postförskott
Betalning med kreditkort. - snabbt, säkert och utan avgift.
Du kan välja att betala med kreditkort direkt vid beställning och det kostar ingenting extra. Pengarna reserveras när ordern läggs men dras först när ordern är packad så att du inte ska behöva betala om något inte stämmer med din order. Du fyller i kortnummer, giltighetstid och säkerhetskoden som finns på kortets baksida.


Vid ev. återbetalning kan det ta 3-5 dagar innan pengarna kommer tillbaka till ditt konto om vi ska släppa på en reservation, för att något inte stämde med din order eller du valt att avstå köp.

TRANSPORTSKADOR:
Alla paket som lämnar oss är försäkrade.

OBS! Är paketet och/eller innehållet skadat när du får det, anmäl det genast på utlämningsstället. Har du öppnat paketet och upptäcker skada så kontakta oss på 076 118 72 02

 

ÅNGERRÄTT:
Du har full retur- och bytesrätt inom 30* dagar från att du mottagit varan, förutsatt att du inte använt varan och att den returneras i oskadat skick i originalkartong.

* gäller ej på kurser.

Vid retur eller byte av varor betalar du själv returfraktkostnaden.

OBS! Vi återbetalar ej den ursprungliga fraktkostnaden.

SÅ HÄR UTNYTTJAR DU ÅNGERRÄTTEN

Om du vill returnera en vara.
1. Fyll i returformuläret som ligger i paketet ( eller skriv ut det här>>>)
2. Skicka tillbaka varan tillsammans med returformuläret till oss. Du betalar returfrakten.

Adressen är:
NewCourseHero/Lindström Kommunikation

Parklyckevägen 42

S-70228 Örebro

3. När vi fått returen och godkänt den så betalar vi tillbaka pengarna på ditt bankkonto, som du angivit i bifogat returformulär. Fraktkostnader återbetalas ej.


OM DU VILL BYTA EN VARA:

1. Ring oss på 076 118 72 02  om du vill byta en vara så att vi kan reservera den nya varan åt dig. Om du inte gör detta riskerar du att det du vill ha tar slut innan vi hinner registrera bytet.


2. Skicka tillbaka varan tillsammans med returformuläret till oss. Du betalar returfrakten. Se adress ovan.

3. När vi fått returen och godkänt den skickar vi ut den nya varan till dig. Om den nya varan är dyrare betalar du mellanskillnaden mot postförskott när du hämtar ut paketet och om den är billigare återbetalar vi dig mellanskillnaden på ditt bankkonto som du angivit i retursedeln.


OM DU VILL REKLAMERA EN VARA:
Vid hantering av reklamationer tillämpas Konsumentköplagen. För att läsa om vilka regler som gäller inom ramen för denna lag, gå till www.konsumentverket.se

1. Ring oss på 076 118 72 02 eller e-posta till info@newcoursehero.se  så snart du upptäcker felet, så hjälper vi dig till bästa lösning.